Yönetim Kadromuz

Uğur Özgür

Founder-Owner

Küçük yaşlarda başlayan sporculuk yolculuğuna

Marmara Üniversitesi ne 1993 yılında girerek devam etti. Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği ile Antrenörlük alanında lisan eğitimini çift dal yaparak mezun oldu ve spor yönetimi ve hukuku alanında tezsiz yüksek lisans yaptı. Ardından İstanbul un önde gelen spor kuluplerinde 2009 yılına kadar antrenörluk ve akabinde yöneticilik deneyimlerinden sonrasında sektörde edindiği bilgi birikim ve tecrubesini fitside sirketini kurarak devam etti.

Fitside İstanbul un farklı bölgelerinde kendi girişimleri ile salonlar açmış onlarca meslektaşı ve üyesine ilham vermeye ve işletmeciliğini yapmaya devam etmektedir.

Fitside kendi girişimleri dışında sektörde edindiği tecrübe ve birikimi yönetim danışmanlığı şirketi kurarak devam ettirmiş ve onlarca kurumsal firma ya spor tesisi yönetimi ve işletilmesi için halen çözüm ortaklığı hizmeti vermektedir.

Sosyal sorumluluk projelerinde de etkin olan fitside aydın doğan vakfı,un women,sayty ile işbirlikleri yaparak paneller yapmış ve kadına şiddet karşı farkındalığı artırmak için mücadele etmektedir.

Elif Yakışırer Özgür

Co-Owner

Melike Oktay

Marka Yöneticisi

Fitside Marka Yönetici

2023 – Devam Ediyor

•⁠ ⁠Müşteri ilişkileri süreçlerinin etkin yönetimi ve müşteri memnuniyetinin artırılması

•⁠ ⁠Finansal planlama, bütçeleme ve gider yönetimi

•⁠ ⁠Personel işe alım, eğitim ve performans değerlendirme süreçlerinin yürütülmesi

•⁠ ⁠İdari işler ve günlük operasyonların koordinasyonu

•⁠ ⁠Organizasyon planlama ve etkinlik yönetimi


Vaillant Isı San. ve Tic. Ltd. Şti.

Satış Takım Lideri

2007 – 2023

•⁠ ⁠Satış ekibinin yönetimi ve performans takibi

•⁠ ⁠Müşteri memnuniyeti odaklı satış stratejilerinin geliştirilmesi

•⁠ ⁠Ekibin eğitim ihtiyaçlarının belirlenmesi ve eğitimlerin planlanması

•⁠ ⁠Satış hedeflerinin belirlenmesi ve hedeflere ulaşılması için süreçlerin optimize edilmesi


FedEx Express Kargo

Müşteri İlişkileri Departman Müdürü

1999 – 2006

•⁠ ⁠Müşteri ilişkileri departmanının genel yönetimi

•⁠ ⁠Müşteri memnuniyeti artırıcı projelerin geliştirilmesi

•⁠ ⁠Şirket içi süreçlerin müşteri odaklı olarak yeniden yapılandırılması

•⁠ ⁠Ekip koordinasyonu ve performans değerlendirmeleri


Hedef Lojistik

Müşteri Hizmetleri Uzmanı

1996 – 1999

•⁠ ⁠Müşteri taleplerinin takibi ve çözüm süreçlerinin yönetimi

•⁠ ⁠Şirket ile müşteriler arasında etkin iletişimin sağlanması

•⁠ ⁠Problem çözme ve süreç iyileştirme çalışmalarına katkıda bulunmak.